EMMARES Ansluter högkvalitativt e-postinnehåll med mottagaren

EMMARES förbinder högkvalitativt e-postinnehåll med intresserade mottagare. Uppmuntra bättre kvalitet, låg frekvens, innehåll och utvärdering av en rättvis, EMMARESpresenterar ett nytt värde, den expanderade publiken för marknadsförare email och spam bara lite med önskat innehåll till mottagaren. EMMARES - E-postmarknadsföring utvärderingssystem Systemet belönar mycket lönsamma marknadsförare email (avsändare) och mottagaren av e-postmeddelandet (alla e-postanvändare).
 
Syn
Vi ser en värld där innehållet i e-postmarknadsföring har en mycket högre kaliber. Med vår service kommer e-postmarknadsförare vara tvungna att konsekvent producera bättre innehåll från tid till annan. Tillförlitlig utvärdering hjälper oss alla att minimera spam. EMMARES kommer att lansera en ny gyllene era av e-postmarknadsföring. Vi vill att e-postmarknadsföring representerar förtroende och kvalitet i allmänhetens sinnen.
 
Uppdragsbeskrivning
E-postmarknadsföring används mer än alla andra digitala marknadsföringskanaler, men dess inverkan är inget som det är. Detta beror till stor del på det faktum att så mycket av innehållet som används i e-postmarknadsföring är mycket låg kvalitet. Kunderna vill ha information som erbjuds marknadsförare, men de accepterar inte lågkvalitativ information.
 
Genom att använda intelligent service som erbjuds av EMMARES , kan användarna äntligen få innehåll marknadsföring e-post enligt deras standard och skräddarsydd för dem baserat på deras kön och deras territorium. Vårt uppdrag är att göra världen fri från skräppost och spela en viktig roll för att avslöja möjligheten att utvärdera dynamiska innehållsleveranssystem och smarta.
 
lösningar
EMMARES kan störa den digitala annonseringsmarknaden genom att leverera avkastning på investeringar, vilket är betydligt viktigare än traditionell onlineannonsering. Som den första tjänsten i sin sort levererar EMMARES ett nytt tillvägagångssätt för onlineannonsering via e-post och ger en ny dimension på e-postmarknadsföring.
 
Förbättra kvaliteten på kontaktlistan och generera utsikter och nya trafikmarknadsändamål nämns oftast. Leverantörer spenderar de flesta av sina budgetar i den här arenan och hoppas kunna nå det målet. Den vanligaste sättet vi gör för tillfället är genom webbannonsering. Det finns många olika tekniker för att öka engagemanget, men alla har ett gemensamt mål - att skapa kontakter och ständig kommunikation med potentiella kunder. Klassisk webbannonsering som används för att samla in e-postadresser och tillstånd att skicka innehållet via e-post. Statistik och uppskattningar visar att endast Google som genererar mer än 19 miljarder dollar reklam. Omvandlingsfrekvensen via sådana kanaler är mycket högre än genom traditionella kanaler och varierar i olika sektorer.
 
Genom utveckling har marknadsföringsverktyget utvecklats från de klassiska marknadsförings- och annonseringsmetoderna till digital. Detta förändrar kärnkoncepten för marknadsföring. Betydelsen av TV och media klassiska blekade, och med budget och riktade e-kampanjer kan e-marknadsförare nå bättre resultat och större skalbarhet. För närvarande kan vem som helst beräkna kostnaden per nya prospekt eller kostnad per klick på deras hemsida och se din konverteringsfrekvens.
 
E-postmarknadsförare använder innovativa tekniker för att mäta och förbättra processer genom webbtillgänglighet. A / B-testning, tekniker maximerar involveringen av marknadsautomatiseringen eller bara några av de vanligaste.
 
Men Email är fortfarande det enda området för närvaro på nätet, där resultatet inte kunde uppnås på ett enkelt sätt med bara en lön digital tillagd. Att få nya kunder att rikta sig är fortfarande ett av de viktigaste målen, eftersom de riktade kunderna har en bättre konvertering.
 
Den här gången, med möjligheten till en staggerande blockchain-teknik, kunde vi introducera den intelligenta tjänsten EMMARES , som samlar informationskällan med konsumentinformation. Detta resulterar i en högre avkastning och leder tydligt inriktad. Vi hoppas att intäkterna ges till webbannonsering delas tilldelas till marknadsföring via e-post, vilket ger en bättre avkastning.
 





Author : Nadinesch
Eth : 0x285d35649Ec64Eb8169D22d27b9E5F02c77017EF

0 comments:

Post a Comment